Aktualne oferty pracy

Jesteśmy międzynarodowym, dynamicznie rozwijającym się zespołem. W centrum naszej pracy znajduje się człowiek – pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Hausengel to ludzie pełni pasji, otwarci na drugiego człowieka i wyzwania. We wszystkim, co robimy, widać serce. Dołącz do nas!

Specjalista ds. koordynacji zleceń i wsparcia klienta niemieckojęzycznego (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/Lublin

Zakres obowiązków

  • indywidualne doradztwo i obsługa klientów firmy - opiekunów seniora i niemieckich rodzin,
  • kompleksowa prezentacja aktualnych zleceń i pomoc przy doborze oferty,
  • wsparcie partnerów w kwestiach administracyjnych,
  • kompleksowe szkolenie partnerów z zakresu modelu współpracy,
  • opieka i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
  • monitorowanie i reagowanie w przypadku powstałych problemów.

Oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom minimum B2),
  • wykształcenia wyższego i/lub doświadczenia w dziale obsługi klienta, agencji pośrednictwa pracy, handlu,
  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • zdolności pracy pod presją czasu,
  • dużej samodzielności i umiejętności priorytetyzowania działań,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • rozbudowany program opieki medycznej,
  • dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
  • aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego.

 

Specjalista ds. koordynacji zleceń i wsparcia klienta niemieckojęzycznego z językiem czeskim (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/Lublin/zdalnie

Zakres obowiązków

  • indywidualne doradztwo i obsługa klientów firmy - opiekunów seniora i niemieckich rodzin,
  • kompleksowa prezentacja aktualnych zleceń i pomoc przy doborze oferty,
  • wsparcie partnerów w kwestiach administracyjnych,
  • kompleksowe szkolenie partnerów z zakresu modelu współpracy,
  • opieka i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
  • monitorowanie i reagowanie w przypadku powstałych problemów.

Oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka czeskiego (poziom minimum B2),
  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom minimum B2),
  • wykształcenia wyższego i/lub doświadczenia w dziale obsługi klienta, agencji pośrednictwa pracy, handlu,
  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • zdolności pracy pod presją czasu,
  • dużej samodzielności i umiejętności priorytetyzowania działań,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • rozbudowany program opieki medycznej,
  • dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
  • aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość pracy zdalnej.

 

Specjalista ds. koordynacji zleceń i wsparcia klienta niemieckojęzycznego z językiem słowackim (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/Lublin/zdalnie

Zakres obowiązków

  • indywidualne doradztwo i obsługa klientów firmy - opiekunów seniora i niemieckich rodzin,
  • kompleksowa prezentacja aktualnych zleceń i pomoc przy doborze oferty,
  • wsparcie partnerów w kwestiach administracyjnych,
  • kompleksowe szkolenie partnerów z zakresu modelu współpracy,
  • opieka i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
  • monitorowanie i reagowanie w przypadku powstałych problemów.

Oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka słowackiego (poziom minimum B2),
  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom minimum B2),
  • wykształcenia wyższego i/lub doświadczenia w dziale obsługi klienta, agencji pośrednictwa pracy, handlu,
  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • zdolności pracy pod presją czasu,
  • dużej samodzielności i umiejętności priorytetyzowania działań,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • rozbudowany program opieki medycznej,
  • dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
  • aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość pracy zdalnej.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedniej dla siebie oferty, a chciałbyś z nami pracować, wyślij nam swoje CV na adres info(at)hausengel.pl i napisz, czym chciałbyś się zajmować.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HAUSENGEL INTERNATIONAL POLSKA sp. z o.o. sp. k. w Poznaniu (ul. Szkolna 5 lok. 15, 61-832 Poznań KRS: 0000389293) moich danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), wskazanych w dokumentach aplikacyjnych, na potrzeby prowadzonej rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych na podobne stanowiska.”

Informujemy, że Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji jest HAUSENGEL INTERNATIONAL POLSKA sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu (ul. Szkolna 5 lok. 15, 61-832 Poznań, KRS: 0000389293). Dane są zbierane, po wyrażeniu zgody, dla potrzeb trwającej rekrutacji lub także przyszłych rekrutacji na podobne stanowiska. Podanie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w procesie rekrutacji. Zgoda na udział w rekrutacjach powinna zostać udzielona np. w formie przedstawionej poniżej i może zostać w każdym czasie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania danych osobowych w okresie sprzed jej wycofania.