Deutscher Kunden-Award, czyli niemieckie wyróżnienie dla Hausengel za obsługę klienta

Które firmy mają najbardziej zadowolonych klientów i najlepszą obsługę? O tym mogliśmy się przekonać dzięki ogólnokrajowemu rankingowi „Deutscher Kunden-Award 2022/23“, który został przeprowadzony przez Niemieckie Stowarzyszenie Badań Konsumenckich (DtGV). W tym celu uzyskano ponad 339.000 opinii klientów na temat łącznie 2.589 firm z 258 branż. Firma Hausengel wyróżnia się szczególnie pozytywnie w sektorze agencji opiekuńczych, uzyskując najlepszy wynik w kategorii obsługa klienta. Po raz trzeci z rzędu firma udowadnia, że potrzeby klientów odgrywają główną rolę.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

„Od ponad 18 lat pośredniczymy w usługach opartych na zaufaniu. Zapewnienie bliskim opieki domowej, to dobre rozwiązanie dla wielu rodzin. Aby dobrać odpowiednią opiekunkę, należy poznać potrzeby rodzin w zakresie opieki“ - wyjaśnia Juliane Bohl, członek zarządu Hausengel. Tylko w ten sposób można osiągnąć dobrą jakość usług. „Naszym celem jest zapewnić płynną opiekę naszym podopiecznym, wspierać rodziny i opiekunki na zleceniu. Chcemy zapewnić osobom szukającym porady solidne podstawy do podejmowania decyzji. Zawsze chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Przekazywanie aktualnych i rzetelnych informacji jest naszym priorytetem. Jednak oprócz faktów równie ważne jest wysłuchanie i uszanowanie poszczególnych historii zarówno rodzin, jak i opiekunek", mówi Bohl. Wszyscy koordynatorzy zleceń w Hausengel są wyszkolonymi profesjonalistami. Oceniają oni sytuację rodzin i opiekunów pod kątem zawodowym i mogą dzięki temu udzielać bardzo indywidualnych porad dotyczących organizacji opieki w domu. Przez cały okres współpracy rodziny i opiekunki mają przydzielonego koordynatora, stałą osobę kontaktową. Poza godzinami pracy biura do dyspozycji rodzin i franczyzobiorców Hausengel jest także telefon alarmowy dostępny 7 dni w tygodniu.

„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania wyróżnienia Deutscher Kunden-Award 2022/23 i dziękujemy naszym klientom za ich zaufanie i pozytywną ocenę", mówi Bohl. „Dla nas bardzo ważna jest opinia ludzi, dla których świadczymy usługi lub z którymi współpracujemy. Informacje zwrotne są niezbędne dla naszej pracy i optymalizacji naszych usług. Nadal będziemy intensywnie pracować nad tym, aby nasi klienci mogli czuć się całkowicie zaopiekowani.“

W kilku zdaniach o wyróżnieniu Deutscher Kunden-Award 2022/23

„Deutscher Kunden-Award 2022/23“ to internetowa ankieta wśród klientów, którzy zostali wybrani pod względem cech społeczno-demograficznych, tak aby stanowili reprezentatywny przekrój populacji. Uwzględniono wyłącznie opinie osób, które w ciągu ostatnich 3 lat były klientami ocenianej firmy. Doświadczenia związane z obsługą klienta w firmie Hausengel zostały pozytywnie ocenione przez respondentów w 10-punktowej skali (1=zły, 10=doskonały) i otrzymały ocenę 7,75. Więcej informacji na temat badania i wyników można znaleźć tutaj.

 

 

Aktualności
Najnowsze wiadomości z branży opieki domowej
Wszystkie aktualności

Hausengel wspiera organizacje pozarządowe

Hausengel rośnie w siłę, rozwija się dynamicznie i oferuje swoje usługi już w 9 europejskich krajach. Pracownicy Hausengel to grupa ludzi  z różnych zakątków świata i odmiennych kultur, ale łączy nas…

Poznaj nasze nowe kanały w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią życia wielu osób aktywnie korzystających z Internetu. Są często źródłem rozrywki, wiedzy, najświeższych informacji, jak i komunikacji. Z naszego…

Konkurs wielkanocny dla opiekunów

Podejmij zlecenie w Niemczech w okresie wielkanocnym i zarób jeszcze więcej!

Każdy franczyzobiorca przebywający na zleceniu w Niemczech w okresie wielkanocnym może nie tylko otrzymać premię…