Obsługa klienta – teraz jeszcze lepsza
Komunikacja przez WhatsAppa oznacza jeszcze bardziej bezpośrednią, osobistą i nieskomplikowaną wymianę informacji. To sposób na kontakt z zespołem Hausengel praktycznie za pomocą jednego kliknięcia. Chcemy tym samym zarówno opiekunkom i opiekunom, jak i wszystkim zainteresowanym pokazać nasze zaangażowanie w zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta.
Elastycznie i blisko – kompleksowa opieka
Korzystanie z WhatsAppa umożliwia komunikację zarówno w domu, jak i w podróży. Elastyczność idzie w parze z naszym dążeniem do tego, by w każdej chwili być dostępnym dla naszych opiekunek i opiekunów i jak najlepiej odpowiadać na ich indywidualne potrzeby. Przez WhatsAppa wszelkie sprawy mogą być załatwiane szybciej i bardziej osobiście.
Numer dla opiekunek i opiekunów: +49 163 7426090
Aby w pełni korzystać z rozszerzonej obsługi klienta Hausengel, nasz nowy numer, pod którym jesteśmy dostępni na WhatsAppie, warto zapisać w swoim telefonie. Można również kliknąć w link i tym samym rozpocząć bezpośrednią rozmowę z nami po niemiecku lub w Państwa ojczystym języku: Napisz do nas przez WhatsAppa.
Jednak to nie wszystko – rodziny w Niemczech, nasi partnerzy i wszyscy zainteresowani całodobową opieką również mogą się z nami kontaktować przez WhatsAppa. Pod osobnym numerem zapewnimy im indywidualną pomoc.
„Poprzez korzystanie z WhatsAppa umożliwiamy prostą, natychmiastową i indywidualną komunikację. To nie tylko technologiczny krok naprzód, lecz przede wszystkim wyraz zobowiązania, by wychodzić naprzeciw naszym opiekunom i wspierać ich w najlepszy możliwy sposób na każdym etapie współpracy. Czasami pomoc i wsparcie są potrzebne tu i teraz, zwłaszcza gdy mówimy o pracy daleko od domu lub o sytuacjach, które mają miejsce w podróży. WhatsApp to praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu możemy szybko i skutecznie reagować na różne okoliczności, w których znajdują się opiekunki i opiekunowie Hausengel”, mówi Juliane Bohl, dyrektor zarządzająca Hausengel. „Brak oporów użytkowników tego kanału komunikacji sprawia, że jeszcze szybciej i łatwiej mogą się oni z nami kontaktować, a jako dostawcy usług chcemy być przecież dostępni dla naszych współpracowników”, podsumowuje.