Schliessen
Schliessen

Szybko. Prosto. Osobiście. Hausengel umożliwia komunikację przez WhatsApp

W Hausengel dbamy o obsługę klienta, dlatego z radością informujemy o nowej możliwości kontaktu z naszą firmą. Od teraz opiekunki i opiekunowie, a także zainteresowani naszą ofertą mogą skontaktować się z nami nie tylko telefonicznie czy mailowo, lecz także w bardzo lubianej przez wielu formie, czyli za pośrednictwem aplikacji WhatsApp.

Obsługa klienta – teraz jeszcze lepsza

Komunikacja przez WhatsAppa oznacza jeszcze bardziej bezpośrednią, osobistą i nieskomplikowaną wymianę informacji. To sposób na kontakt z zespołem Hausengel praktycznie za pomocą jednego kliknięcia. Chcemy tym samym zarówno opiekunkom i opiekunom, jak i wszystkim zainteresowanym pokazać nasze zaangażowanie w zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta.

Elastycznie i blisko – kompleksowa opieka

Korzystanie z WhatsAppa umożliwia komunikację zarówno w domu, jak i w podróży. Elastyczność idzie w parze z naszym dążeniem do tego, by w każdej chwili być dostępnym dla naszych opiekunek i opiekunów i jak najlepiej odpowiadać na ich indywidualne potrzeby. Przez WhatsAppa wszelkie sprawy mogą być załatwiane szybciej i bardziej osobiście. 

Numer dla opiekunek i opiekunów: +49 163 7426090

Aby w pełni korzystać z rozszerzonej obsługi klienta Hausengel, nasz nowy numer, pod którym jesteśmy dostępni na WhatsAppie, warto zapisać w swoim telefonie. Można również kliknąć w link i tym samym rozpocząć bezpośrednią rozmowę z nami po niemiecku lub w Państwa ojczystym języku: Napisz do nas przez WhatsAppa. 

Jednak to nie wszystko – rodziny w Niemczech, nasi partnerzy i wszyscy zainteresowani całodobową opieką również mogą się z nami kontaktować przez WhatsAppa. Pod osobnym numerem zapewnimy im indywidualną pomoc.

„Poprzez korzystanie z WhatsAppa umożliwiamy prostą, natychmiastową i indywidualną komunikację. To nie tylko technologiczny krok naprzód, lecz przede wszystkim wyraz zobowiązania, by wychodzić naprzeciw naszym opiekunom i wspierać ich w najlepszy możliwy sposób na każdym etapie współpracy. Czasami pomoc i wsparcie są potrzebne tu i teraz, zwłaszcza gdy mówimy o pracy daleko od domu lub o sytuacjach, które mają miejsce w podróży. WhatsApp to praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu możemy szybko i skutecznie reagować na różne okoliczności, w których znajdują się opiekunki i opiekunowie Hausengel”, mówi Juliane Bohl, dyrektor zarządzająca Hausengel. „Brak oporów użytkowników tego kanału komunikacji sprawia, że jeszcze szybciej i łatwiej mogą się oni z nami kontaktować, a jako dostawcy usług chcemy być przecież dostępni dla naszych współpracowników”, podsumowuje.