To, co mnie urzekło w Hausengel na początku, urzeka mnie każdego dnia na nowo

Marzena Tylman

Marzena Tylman

W Hausengel wchodzę w skład pięcioosobowego zespołu telefonicznej firmowej centrali. Nie marzyłam nigdy o obsłudze telefonicznej centrali firmy, ale im dłużej to robię, tym bardziej staje się jasne, że nie zamieniłabym tej pracy na żadną inną. Wykonując moją pracę nie raz słyszę głosy wdzięczności i słowa podziękowania za okazaną rodzinom oraz opiekunkom pomoc i wsparcie.  To najlepiej świadczy o tym, że to co robimy ma sens! Takie słowa to duży komplement, ale też zobowiązanie na przyszłość, by nie zawieść ludzi, którzy obdarzają nas swoim zaufaniem.

Cenię sobie bardzo to stanowisko również z tego względu, że bycie na tak zwanej pierwszej linii umożliwia mi utrzymywanie z każdym ze współpracowników regularnego kontaktu. Z pozycji osoby  pracującej zdalnie, nie jest to wcale bez znaczenia. Już trzeci miesiąc pracuję w trybie home office. Hausengel potrafił zareagować na moje potrzeby, a właściwie komunikacyjny impas, i umożliwił zdalne realizowanie mojej pracy. Empatia, która została mi okazana przez pracodawcę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, ponieważ nie sądziłam, że szef sam dostrzeże moje problemy z dojazdem do pracy i zechce na nie zareagować, proponując mi pracę z domu. Myślę, że nie każdego pracodawcę stać na taki ukłon w stronę pracownika.

Na przestrzeni ośmiu lat mojej współpracy z firmą, a ściślej z jej poznańskim oddziałem, bardzo wiele się zmieniło. Kiedy przed laty rozpoczynała się moja przygoda z Hausengel, zespół biura liczył sobie raptem trzy osoby. W tej chwili nasze poznańskie biuro jest w swoim wielkim rozkwicie. Moi współpracownicy to moje bratnie dusze – kto by pomyślał, że przyjaciół można znaleźć także w pracy? A jednak – w Hausengel jest to możliwe! Obecnie zespół liczy sobie jednak już ok. 25 osób i na tym nie koniec, ponieważ biuro wciąż się rozrasta, poszerzając swój skład o kolejnych pracowników. Powstaje wiele nowych projektów, realizujemy także wiele rozmaitych inicjatyw, a nie do przecenienia jest tu na pewno osoba prezesa naszych polskich spółek, Piotra Głowackiego. Gdyby nie jego zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność Hausengel International Polska sp. z o.o. sp.k nie miałaby się dziś tak dobrze i nie byłaby w miejscu, w którym obecnie jest. Nie chcę wydać się przesadnie sentymentalna czy ckliwa,  ale korzystając z nadarzającej się okazji pozwolę sobie użyć raz jeszcze magicznego słowa „dziękuję” – dziękuję Hausengel! Dziękuję Ci, Piotrze!

To, co ujęło mnie na początku mojej współpracy z firmą, uwodzi mnie nadal. Hausengel nie jest bowiem jedną z wielu firm branży opiekuńczej, jakich na rynku jest wiele. To coś więcej. To grupa ludzi chcących zrobić coś dobrego dla innych i robiąca to już skutecznie od wielu lat. W Hausengel szczytną ideę jaką jest chęć stworzenia jak najlepszych warunków życia osobom, dla których nastała tak zwana jesień życia po prostu się realizuje!

Hausengel to przede wszystkim ludzie, przyjaciele i niepowtarzalna atmosfera pracy

Marta Janiak
Czy praca może być intensywna i wysoce absorbująca, a jednocześnie dawać poczucie ogromnej satysfakcji i każdego dnia motywować do dalszego działania? Czy może stanowić znaczną część codzienności, a zarazem nie ingerować w negatywny sposób w życie prywatne? Czy musi być tylko i wyłącznie koniecznością, czy też może odgrywać pozytywną wartość, nadając odpowiedni rytm dnia, kształtując osobowość, ucząc chociażby samodyscypliny, odpowiedzialności, czy systematyczności? I wreszcie, czy praca sama w sobie może przynosić tak po prostu radość i zadowolenie? Nigdy wcześniej nie odpowiedziałabym twierdząco na wszystkie wyżej postawione pytania. Nigdy wcześniej, dopóki takiej pracy nie znalazłam…

W Hausengel najbardziej zaskoczyła mnie otwartość

Stefan Szablewski
Po trzyletniej pracy poza miejscem zamieszkania i tułaniem się po hotelach bardzo chciałem znowu zamieszkać w domu. Udało się to dzięki pracy w Hausengel, gdzie znalazłem pracę zgodną z moimi oczekiwaniami.

Hausengel to dla mnie gotowość do niesienia pomocy

Magdalena Gärtner
Moja przygoda w Hausengel w dziale koordynacji zleceń rozpoczęła się we wrześniu 2015.