<
Schliessen
Schliessen

Hausengel otrzymuje kolejną nagrodę! Tym razem za najlepszą obsługę klienta!

W ramach niezależnego badania „Deutscher Kunden-Award 2020/21“ przeprowadzonego przez Niemieckie Towarzystwo Badań Konsumenckich (DtGV), Grupa Hausengel po raz kolejny otrzymała nagrodę za najwyższą obsługę klienta w branży opiekuńczej. Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów, Hausengel zajął pierwsze miejsce ze wszystkich porównywanych firm i dlatego jest jedną z najlepszych pod względem orientacji na klienta i jakości usług.

Hausengel otrzymuje kolejną nagrodę

„Deutscher Kunden-Award 2020/21“ opiera się na międzybranżowym, ogólnokrajowym badaniu internetowym. W ramach niezależnego badania konsumenckiego uzyskano ponad 330 000 opinii klientów dotyczących łącznie 2261 firm z 233 branż. Badani klienci reprezentowali reprezentatywny przekrój populacji i zostali zapytani o ich doświadczenia z firmami podlegającymi ocenie. (Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj). Grupa przedsiębiorstw Hausengel również została oceniona w ten sposób w branży opiekuńczej. Grupa Hausengel zajęła pierwsze miejsce z wyraźną przewagą i tym samym udowadnia doskonałą jakość usług w porównaniu z konkurencją. Członek zarządu grupy firm Hausengel Juliane Bohl: „Dziękujemy naszym klientom za zaufanie! W tych niepewnych czasach dobra obsługa klienta jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Stawiamy na dostępność, wszechstronny zakres porad i szybką pomoc dostosowaną do potrzeb ”.

Hausengel najlepszym pośrednikiem w opiece domowej

Hausengel od 15 lat oferuje doradztwo pielęgnacyjne, profesjonalną opiekę ambulatoryjną oraz tzw. opiekę całodobową w domu podopiecznego. W tym roku grupa świętuje nie tylko swoje urodziny, ale i sukces. „Cieszymy się, że po tym, jak Focus uznał nas już za najlepszego niemieckiego agenta w tak zwanym 24-godzinnym wsparciu, badanie DtGV również nagrodziło nas pierwszym miejscem” - powiedział Bohl. Najlepsza obsługa klienta w branży jest dowodem uznania niemieckich rodzin, którzy szukają pomocy. ZałożycieleHausengel, rodzina Wenz, kiedyś stanęła przed wyzwaniem znalezienia kochającej opiekunki i wsparcia dla członka rodziny, więc zna zmartwienia, problemy i życzenia w takiej sytuacji. „Naszą zasadę - kompleksową opiekę traktujemy dosłownie. Jesteśmy w stałym dialogu z naszymi klientami oraz partnerami i oferujemy im całkowite wsparcie i opiekę. Regularne szkolenia pracowników, ankiety wśród klientów z naszej strony oraz wymiany z instytucjami z sektora ochrony zdrowia to ważne elementy budujące ciągły rozwój naszych usług”- podkreśla Bohl. Sukces i pozytywne recenzje klientów potwierdzają rację Hausengel. „Jako najlepszy pośrednik w całodobowej opiece nie spoczniemy na naszym sukcesie, ale będziemy nadal aktywnie kształtować branżę opieki. Dążymy do tego, aby wysokie standardy, które wyznaczyliśmy, obowiązywały globalnie”- potwierdza Bohl.