Hausengel otrzymuje kolejną nagrodę! Tym razem za najlepszą obsługę klienta!

W ramach niezależnego badania „Deutscher Kunden-Award 2020/21“ przeprowadzonego przez Niemieckie Towarzystwo Badań Konsumenckich (DtGV), Grupa Hausengel po raz kolejny otrzymała nagrodę za najwyższą obsługę klienta w branży opiekuńczej. Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów, Hausengel zajął pierwsze miejsce ze wszystkich porównywanych firm i dlatego jest jedną z najlepszych pod względem orientacji na klienta i jakości usług.

Hausengel otrzymuje kolejną nagrodę

„Deutscher Kunden-Award 2020/21“ opiera się na międzybranżowym, ogólnokrajowym badaniu internetowym. W ramach niezależnego badania konsumenckiego uzyskano ponad 330 000 opinii klientów dotyczących łącznie 2261 firm z 233 branż. Badani klienci reprezentowali reprezentatywny przekrój populacji i zostali zapytani o ich doświadczenia z firmami podlegającymi ocenie. (Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj). Grupa przedsiębiorstw Hausengel również została oceniona w ten sposób w branży opiekuńczej. Grupa Hausengel zajęła pierwsze miejsce z wyraźną przewagą i tym samym udowadnia doskonałą jakość usług w porównaniu z konkurencją. Członek zarządu grupy firm Hausengel Juliane Bohl: „Dziękujemy naszym klientom za zaufanie! W tych niepewnych czasach dobra obsługa klienta jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Stawiamy na dostępność, wszechstronny zakres porad i szybką pomoc dostosowaną do potrzeb ”.

Hausengel najlepszym pośrednikiem w opiece domowej

Hausengel od 15 lat oferuje doradztwo pielęgnacyjne, profesjonalną opiekę ambulatoryjną oraz tzw. opiekę całodobową w domu podopiecznego. W tym roku grupa świętuje nie tylko swoje urodziny, ale i sukces. „Cieszymy się, że po tym, jak Focus uznał nas już za najlepszego niemieckiego agenta w tak zwanym 24-godzinnym wsparciu, badanie DtGV również nagrodziło nas pierwszym miejscem” - powiedział Bohl. Najlepsza obsługa klienta w branży jest dowodem uznania niemieckich rodzin, którzy szukają pomocy. ZałożycieleHausengel, rodzina Wenz, kiedyś stanęła przed wyzwaniem znalezienia kochającej opiekunki i wsparcia dla członka rodziny, więc zna zmartwienia, problemy i życzenia w takiej sytuacji. „Naszą zasadę - kompleksową opiekę traktujemy dosłownie. Jesteśmy w stałym dialogu z naszymi klientami oraz partnerami i oferujemy im całkowite wsparcie i opiekę. Regularne szkolenia pracowników, ankiety wśród klientów z naszej strony oraz wymiany z instytucjami z sektora ochrony zdrowia to ważne elementy budujące ciągły rozwój naszych usług”- podkreśla Bohl. Sukces i pozytywne recenzje klientów potwierdzają rację Hausengel. „Jako najlepszy pośrednik w całodobowej opiece nie spoczniemy na naszym sukcesie, ale będziemy nadal aktywnie kształtować branżę opieki. Dążymy do tego, aby wysokie standardy, które wyznaczyliśmy, obowiązywały globalnie”- potwierdza Bohl.

Aktualności
Najnowsze wiadomości z branży opieki domowej
Wszystkie aktualności

Poleć Hausengel innym i wygraj!

Drodzy opiekunowie, 1 października ruszył nasz konkurs dla polecających Hausengel, co oznacza dla Was dodatkowe korzyści. Nasi franczyzobiorcy otrzymują dodatkowe punkty za skuteczne rekomendacje w...

Sposoby na jesienną chandrę

Lato się żegna, jesień puka do drzwi. Dni stają się coraz krótsze, słońca jest coraz mniej, zmienia się pogoda, a wraz z nią nasze samopoczucie, zwane potocznie jesienną chandrą. Stajemy się bardziej...

Rozstrzygnięcie konkursu wakacyjnego

Lato dobiega końca, a wraz z nim rozwiązanie naszego wakacyjnego konkursu dla opiekunek i opiekunów Hausengel. Spośród wszystkich naszych franczyzobiorców, którzy pomiędzy 01.06 a 31.08.2022 podjęli...